Activitats

Programació.

Dijous 27

Divendres 28

7 responses to “Activitats

  1. No sabia com posar-me en contacte amb vosaltres, suposo que per aquí funcionarà 😛
    Si voleu un matí d’aquesta setmana podria contribuir amb un taller de kariokas (poi) (en plan bàsic…amb material reaprofitat i tal..) Si us interessa, ja sabeu!

  2. Hola! Escolteu volia proposar-vos unes activitats com les que estan duent a terme la facultat de psicologia (no sé si hi ha alguna altra que ho fagi).
    Com tots estem veien, les classes que estem perdent no les recuperarem tant fàcilment (hi ha professors que diuen que no faràn temari que en el seu programa surt com a donat). Com que l’ambient comença a ser contradictori (hi ha qui vol fer classe sense deixar la ocupació)…i d’altres coses, bé a viam que us sembla la proposta, i si no us sembla bé doncs cap problema ^^.

    Pel que m’han dit (si estigués malament i algú més enterat em volgués rectificar) si ho he entès bé és que es veu que a psicologia hi ha com una “bústia” on es deixen apunts de les pateries que no s’estan donant (gentilesa dels estudiants més grans) i qui vol els pots agafar, estudiar etc…i si es té un dubte hi ha la possibilitat de buscar resposta a algu de cursos superiors a més es veu que tenen una aula d’estudi (així qui necessiti ajudar-se d’altres companys ho pot fer). Jo trobo que si hem de seguir amb la ocupació alguna cosa d’aquestes hauriem de fer.
    Moltes gràcies per escoltar-me

  3. Hola, m’estava mirant el blog tot buscant informació sobre el pla bolonya o qui són i les raons dels expedients que es demana que es retirin i no hi he trobat cap link d’utilitat. Si la intenció del blog és donar a conèixer les reivindicacions de l’assamblea i tractar d’involucrar a la resta de comunitat universitària té algunes carències. Per altra banda podria ser una extensió de les assamblees més enllà de les reunions i podria convertir-se en una bústia d’idees. Bé és només una opinió, per cert fantàstic la idea de psicologia de col·lectivitzar apunts de les matèries que no s’estan impartint i de crear aules d’estudi, Au xiquets

  4. Està completament fora de lloc el que esteu fent durant el dia a la facultat: jocs de nit, tai chi, curs de dj… Això no és un esplai!!!!! Com voleu que us prenguin en serio si feu el que us dóna la gana en nom dels estudiants, comportant-vos com uns nens en colònies??

  5. Estic d’acord amb l’Ana. La immensa majoria de la facultat no sabria explicar amb decència què és això del Pla Bolonya, tret dels quatre eslògans que anem recitant com borregos. No seria millor aprofitar el temps i envés de tanta activitat lúdico-festiva us centréssiu a crear coneixementque servís per fer propostes reals i buscar solucions al què critiquem? Ah, i dic us centréssiu perquè, com bona part dels estudiants (no assemblearis), començo a estar farts de l’ocupació que sembla més un ‘divertimento’ que no pas una cosa seria.

  6. No som al 1968, no hem de lluitar com van fer els nostres pares a les universitats en èpoques veritablement dures. Tenim tot el què volem i ara sembla que volem ser els herois d’una guerra que, si pregunteu als passadissos, ningú no sap dir ben bé de què va tot això. Deixeu l’ocupació, parleu, feu propostes de veritat. La calçotada és pels diumenges que ara toca ficar els colzes a taula. El 70% del “okupes” de la facultat ni tan sols estudien aquí. Menys tai-chi i deixeu les classes lliure als què volem estudiar.

  7. Els estudiants estem donant una imatge de vagos. I a més, una assamblea que està comandada per cuatre que criden molt, potser massa sense deixar parlar als altres.
    L’altre dia anant en tren vaig escoltar dos nois que havien ocupat i es queixaven de que la gent venia a sopar, a fer jocs i despres pirava a casa. Jajajaja, sou un passatemps pels nens pijos punks: Fua neng, ¿no tendras un euro pa un bokadillo no?

    Per un altre part, el problema de Bolonya no està en el sistema de pràctiques sino en el sistema de finançament. Una persona que esta estudiant te que anar a clase, no es viable estudiar nomes dels llibres i sino calculeu quin % que va a clase aprova i quin % que no va a clase suspen. Mireu models Alemania, que es prima als estudiants joves per a que estudiin.

    Portem sense fotre el brot desde la ESO, potser el problema està en la ESO i no tant en la universitat. Arrivem a la universitat sense formacio. El problema està en la preparacio a la Universitat i no tan en la universitat mateix.

    A tot això, tots els que es manifesten els vec força sovint al bar

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s