-
Search It!
-
Recent Entries
- PRESENTACIÓ DE L’INFORME DE MEDIA.CAT
- DIMECRES 21 D’OCTUBRE: FESTA DE LA FACULTAT
- La Pompeu Fabra decideix aturar Bolonya a la facultat de Polítiques
- Debat sobre l’actualitat institucional de la Facultat
- Comunicació amb en Tomàs! – Comunicat de suport a la vaga de fam
- Dimecres 11 de març porta el sac!
- REPRESIÓN, por Patricia Lázaro
- Bon any nou!
- Assemblea dilluns a les 14h. al Seminari 5
- ASAMBLEA IMPORTANT A LES 14.00
-
Enllaços
Video pels drets…individuals?
Aquesta entrada ha esta publicada en 1. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.
Bones. Ahir es va redactar una acta de l’assemblea de les 12 hores. On es poden consultar les actes? Es penjaran aquí al blog?
Dubto molt que la forma de convencer a la gent de que us recolzi, i de que s’impliquin per la lluita dels drets col·lectius sigui riure d’ells. I tot això ho dic quan en un principi recolzava l’ocupació, i quan he estat a diverses assemblees. S’està creant una mena de guerra entre estudiants que fot fàstic. I la forma de concienciar la gent NO és rient del seu DRET a expressar-se i a demanar tornar a la normalitat acadèmica.
Vaig deixar un comentari ahir i ja no hi és. màgia? o se m’ha borrat per que el consideraveu poc adequat pel blog? no crec que fos irrespectuós
Algú pot dir si l’ocupació tira endavant?
Avui s’ha fet una assamblea al mati??? m’han dit alguna cosa aixi, però no he vist enlloc on s’informès de quan es feia.
Podríeu informar què s’ha decidit i si l’ocupació segueix o no?
Merci.